İade Politikası
Glassic Standart İade Politikası
Kullanılmayan Glassic ürünlerinden herhangi bir nedenle satın almaktan vazgeçtiğinizde, para iadesi veya değiştirme için öncelikli yapmanız gereken, teslim alma tarihinden itibaren 14 gün içinde bize talebinizi yazılı veya müşteri hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak iletmenizdir.
İade talebiniz bize ulaştıktan sonra, Glassic tarafından aşağıda belirtilen iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir. Onaylandığı takdirde ürünleriniz anlaşmalı olduğumuz nakliye firması aracılığı ile geri alınır. Herhangi bir sebep belirtmeksizin iade edeceğiniz ürün veya ürünlerin geri gönderim bedeli tarafınızca karşılanır.
Ürünlerinizin, bize ulaşmasını takip eden 7 gün içerisinde size ödeme yaptığınız yol ile iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmekle beraber bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişebilmektedir.
Standart İade Koşulları
İadeler mutlak suretle orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, hasarlı, eksik, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
İade etmek istediğiniz ürün ile ilgili Ürün İade Formumuzu eksiksiz olarak doldurmanız gerekmektedir.
Ürünün kutusu ile birlikte faturası talep edilmektedir. Eğer kurumsal fatura kesilmiş ise iade faturası istenebilir.
İade etmek istediğiniz ürünlerin geri alım planlamasını sizin için yapabiliriz. Bizim aracılığımız ile anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarınca taşınan iadelerin geri nakliye ücreti tarafımızca karşılanır. Aksi takdirde kargo firması sizden taşıma ücreti talep edecektir.
Hasarlı veya Ayıplı Ürünlerin İadesi
Siparişinizi teslim alırken, kutuların EKSİKSİZ ve SAĞLAM olduğunu mutlaka kontrol ediniz. Ürünleriniz kargo formu ve/veya faturanız ile teslim edilir. Faturanız size ulaşmadı ise internet sitemize kaydetmiş olduğunuz mail adresinizi kontrol ediniz. E-arşiv uygulaması kapsamında, faturanız elektronik ortamda oluşturulur ve e-posta adresinize otomatik olarak gönderilir.
Kargo yetkilisi, sizden kolileri eksiksiz ve sağlam bir şekilde teslim aldığınıza dair imza alacaktır. Koli dışında hasar bulunması durumunda, bu ürünleri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız. Bu ürünlerin değişimi 14 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu durumda, sizden ek bir nakliye veya ürün bedeli talep edilmeyecektir.
Teslim esnasında fark edilmeyerek teslim alınan hasarlı veya ayıplı ürünlerin iadesi için Müşteri Hizmetleri bölümümüz, ürünün hasar veya ayıbını gösteren fotoğraf göndermenizi talep edebilir. Yapılan inceleme sonucunda tüketici kaynaklı olmadığı tespit edilmesi durumunda birebir değişim ya da iade işlemi yapılacaktır.
Eksik veya Yanlış Ürünlerin İadesi
Siparişinizde eksik ürün var ise, diğer ürünlerinizi teslim alarak, eksik ürünler için imza atmadan önce bunu not olarak belirtmelisiniz. Öte yandan, siparişinizde yanlış ürün bulunuyorsa, bu ürünü teslim almamalı ve teslimat irsaliyesinde yazılı olarak belirtmelisiniz.
Siparişiniz ile ilgili iade ve değişim talepleriniz için 0549 449 99 70 nolu telefon numarasından veya info@glassic.com.tr mail adresinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Ürünü iade veya değişim isteğinde bulunabilmek için, ürün ile birlikte faturasının gönderilmesi zorunludur.